czwartek, 26 maja 2016

Pudding z nasion Chia!

Siemka!Ostatnio skusiłam się wypróbować przepis na pudding z nasion Chia.Widząc w internecie różnorodne zdjęcie tej potrawy myślałam ,że  nasiona Chia nie należą do tanich, zdrowych produktów.Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałam się, iż nasiona kosztują nie więcej niż 5zł za 150 g.Może to nie jest bardzo tanio, ale majątek to też nie jest.Pudding fajnie się prezentuje a jego przygotowanie jest dziecinnie proste.Na koniec można udekorować go różnorodną mieszanką owoców, wg uznania :)

Pudding z nasion Chia (1 porcja)



Składniki:
- 3 łyżeczki nasion Chia
- 100 ml mleka
- jogurt naturalny (w dowolnej proporcji)
- 1 łyżeczka miodu

Owoce wg uznania, ja dodałam:
-połówka średniego jabłka
- garść żurawiny
- garść pestek słonecznika

Przygotowanie:
1.Wsypać nasiona Chia do miseczki, zalać 100ml mleka i pozostawić na 15 minut (można trochę dłużej) aż nasiona napęcznieją
2.Następnie dodać miód, jogurt naturalny oraz wybrane owoce i dodatki.
3.Rozkoszować się smakiem :)




9 komentarzy:

  1. Wygląda zachęcająco, do tej pory spróbowałam nasion Chia, ostatnio zresztą bardzo modnych, tylko z jakimiś płatkami śniadaniowymi, ale na pewno wypróbuję Twój pudding.
    Pozdrawiam
    Angelina (Smaki Francji)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasiona chia warto kupować, nadają ciekawą konsystencję deserom a do tego są bardzo zdrowe. Takie puddingi są coraz bardziej popularne, nie dziwię się, bo są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuje przepis, z pewnością skorzystam jak w końcu zakupię te nasionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się jeszcze nie udało zrobić takiego puddingu. Muszę wypróbować twój przepis! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przepis na pewno wypróbuje :) Uwielbiam nasiona chia :)
    Równiez mam przepis na blogu z wykorzystaniem tych że nasion :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie w wolnej chwili do mnie :)
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie. Dużo o nim słyszałam. Z pewnością się na niego skuszę ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. : ) Nominowałam Cię
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-6.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za każdy z całego serca dziękuje <3