wtorek, 19 kwietnia 2016

Koktajl z mango!

Siemka!Znów powracam do kulinarnych wpisów.Za oknem już coraz cieplej,dlatego tym razem przygotowałam.. koktajl z mango i banana.Wybierając dojrzałe mango , niekoniecznie kierujcie sie jego wyglądem.Owszem owoc powinien być przynajmniej trochę czerwony, ale najważniejsze żeby był  miękki.A jeśli będzie miękki, na pewno pod jego skórka zobaczycie pomarańczowy kolor.Pestki z mango wcale nie musicie wyrzucać, ja akurat posadziłam ja sobie w doniczce.Wprawdzie trzeba czekać aż 3 tygodnie kiedy wykiełkuje, ale myślę, że mango jest tego warte!

Koktajl z mango



Składniki:
-mango
- banan

Przygotowanie:
 Wystarczy zmiksować i gotowe!



4 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie jadłam mango! Uwielbiam takie koktajle! :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mango! W sumie dawno go nie jadłam więc chyba skuszę się na koktajl :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mango i banan połączenie idealne, musi być mega!
    Świetny blog, czekam na więcej
    Obserwuję a w wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej - będzie mi miło! :) Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i wzajemnie :) Na pewno wpadnę :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za każdy z całego serca dziękuje <3