środa, 6 stycznia 2016

Stowarzyszenie wędrujących dżinsów - z każdej strony!

Cześć!Postanowiłam napisać ten post ponieważ ostatnio ( w Sylwestra) oglądałam ,,Stowarzyszenie wędrujących dżinsów", a książkę o tym tytule czytałam w wakacje.Musze przyznać że bardziej podobała mi się książka :). Może chodzi o kolejność, bo na przykład oglądając, a później czytając Harry'ego Pottera bardziej podobał mi się film.Wracając do tematu, "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów" opowiada o historii 4 przyjaciółek : Carmen, Tibby, Bridget i Lena , które znają się od urodzenia i co roku spędzają razem wakacje, lecz w tym roku ma być inaczej.Historia wędrujących dżinsów, zaczyna się od Tibby która kupiła owe spodnie w lumpeksie.Jednak okazuje się że spodnie są magiczne ,bo mimo tego że każda z przyjaciółek ma inną figurę , pasują one na każdą z nich.Dziewczyny, chcąc utrzymać ze sobą kontakt i nie stracić swojej przyjaźni oraz wierząc w magiczną moc dżinsów mogącą przynieść im wiele szczęścia, postanawiają założyć "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów".Pocztą przesyłają sobie niezwykłe spodnie.Więcej wam nie zdradzę ^^, ale osobiście uważam, że w filmie reżyser mimo iż, całkiem nieźle dopasował aktorki, pominął wiele wątków, których możemy dowiedzieć się tylko z książki.Podsumowując radzę wam najpierw przeczytać książkę a później obejrzeć film, bo naprawdę warto.I książka i film pokazują jak cenna i ważna jest w życiu przyjaźń :)

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za każdy z całego serca dziękuje <3